Ένας ολόκληρος χρόνος με το arislimassolfanblog (Eυχαριστίες σε όλους)


happy-birthday-banner

Στις 23/10/14 πήρα την πρωτοβουλία μετά από πολύ καιρό να διημιουργήσω ένα blog οπαδών για την αγαπημένη μου ομάδα όπου μπορεί η φωνή των οπαδών να ακούγεται, τα τελευταία νέα της ομάδας, ρετρό φωτογραφίες από το ένδοξο παρελθόν, τις ακαδημίες, το φούτσαλ και την ομάδα επιτραπέζιας αντισφαίρισης.

Μετά από ένα χρόνο ακριβώς, ό κοσμος της ομάδας μας και άλλων οπαδών από την Κύπρο το αγκάλιασαν και θέλω να σας ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδίας μου για αυτό επειδή μου δίνετε την δική σας αγάπη και στήριξη να συνεχίζω αυτό που μου αρέσει για το καλό πάντα της ομάδας και των λίγων αλλά πιστών οπαδών. 

** Το συγκεκριμένο blog δεν μου φέρνει κανένα εισόδημα, απλά το κάνω επειδή ο Άρης είναι η ομάδα που αγαπώ και θέλω να βοηθήσω όσο μπορώ μέσω αυτής της ιστιοσελίδας και των άλλων κοινωνικών δικτύων την αυτοπροβολή της. 

Πάρακατω τα στατιστικά ενός ολόκληρου χρόνου χάρη σε εσάς: 

stats

Aκόμη μια φορά σας ευχαριστώ για την στήριξη σας και ευελπιστώ πως στο τέλος της χρονιάς η ομάδα παραμείνει στα σαλόνια της Α΄Κατηγορίας.

Leave a Reply

