Χοσέ Πεδρόζα Γκαλάν: ΄Είμαι στην ευχάριστη θέση να επιστρέψω στην Ευρώπη και στον ΑΡΗ”


Galan_ChianatFC_JPG_579203323

Λίγο μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής του στην ομάδα μας , ο Χοσέ Πεδρόζα Γκαλάν, έκανε το πρώτο του σχόλιο αναφορικά με το γεγονός της μεταγραφής του , μέσω των προσωπικών του λογαριασμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης .

《Ya soy nuevo jugador del Aris de Limassol de la 1 División de Chipre. Muy contento de Volver a jugar en Europa. Muchimas gracias a todos los que me habéis ayudado, amigos, compañeros, agentes y a mi nuevo equipo por confiar en mí.》
José Pedrosa Galan

《Είμαι ήδη ποδοσφαιριστής του Άρη Λεμεσού στην πρώτη κατηγορία της Κύπρου . Είμαι στην ευχάριστη θέση να επιστρέψω για να παίξω στην Ευρώπη . Πολλές ευχαριστίες σε όλους όσους με βοήθησαν , τους φίλους , τους συναδέλφους , τους ατζέντηδες και την νέα μου ομάδα για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε .》

Χοσέ Πεδρόζα Γκαλάν

Leave a Reply

