Συνέντευξη Στήβ Μπόργκ στην TimesofMalta (Μεταφρασμένη)


6k

O Στήβ Μποργκ βρίσκεται στην Μάλτα για τα προκριματικά του Euro 2016 όπου εκεί θα αντιμετωπίσει την Ιταλία την Πέμπτη και μετά απο τρείς μέρες την Εθνική του Αζερμπαϊζαν. Χθές έδωσε συνέντευξη στην ιστιοσελίδα ”ΤimesofMalta” όπου μίλησε για την νέα του ομάδα τον ΑΡΗ στην Κύπρο, τις πρώτες του εντυπώσεις και για την Εθνική ομάδα.

Πάρακατω σας την παρουσιάζουμε μεταφρασμένη:

asΓια την Κύπρο και τον ΑΡΗ: ” Mέχρι τώρα, όλα είναι πολύ καλά για μένα στην Κύπρο. Έχουμε πάρει ένα βαθμό μέχρι στιγμής στα δύο παιχνίδια που αγωνιστήκαμε στο Πρωτάθλημα και ο στόχος μας είναι να αποφύγουμε τον υποβιβασμό την φετινή χρονιά.”

” Οι πρώτες μέρες θα πρέπει να παραδεχτώ πως ήταν δύσκολες μέχρι να εγκληματιστώ. Τις πρώτες δύο εβδομάδες έμενα σε ξενοδοχείο και δεν γνώριζα την πόλη γύρω μου. Αλλά όλα πήγαν καλά στο τέλος, ενοικίασα διαμέρισμα και αυτοκίνητο.”

” Σήμερα νιώθω πως εγκαταστάθηκα πλήρως και είμαι πια οικείος με την πόλη και επίσης έκανα πολλούς νέους φίλους. Δύο μήνες από την μέρα που έχω εγκατασταθέι στην Κύπρο και οι τελευταίοι έξι μήνες ήταν πάρα πολύ καλοί για εμένα.”

”To ποδόσφαιρο εδώ στην Κύπρο είναι πιο επαγγελματικό, η μόνη διαφορά είναι πως στην Κύπρο εστιάζεσαι μόνο στο ποδόσφαιρο και αυτό σε κάνει καλύτερο ποδοσφαιριστή. Ο Άρης Λεμεσού έχει δικά του προπονητικά κέντρά και το τεχνικό προσωπικό εργάζεται full-time. Στους τελευταίους δύο μήνες, ένιωσα το ίδιο όπως και πριν αλλά είμαι πεπεισμένος πως το επίπεδο μου θα βελτιωδεί μακροπρόθεσμα.”

Για την Εθνική Μάλτας: ”Δεν αγωνίστηκα στον τελευταίο διεθνή αγώνα απέναντι στην Εθνική Βουλγαρίας, αλλά πραγματικά ανυπομωνώ να αγωνιστώ για τη χώρα μου στον επόμενο προκριματικό. Ανυπομονούσα για την κλήση μου στη Εθνική, γιατί έχω πεθυμήσει να ξαναδώ απο κοντά τους φίλους μου, ειδικά τους πρώην συμπαίκτες μου στην Βαλέτα.” 

”Το πιο σημαντικό πράγμα για μένα είναι ότι παίζω σε υψηλό επίπεδο, στην Εθνική, ανεξάρτητα από τη θέση που αγωνίζομαι. Ωστόσο, πιστεύω ότι σαν κεντρικός αμυντικός ταιριάζει στο παιχνίδι μου καλύτερα. Για μένα, κάθε παιχνίδι είναι το ίδιο και όπως πάντα έθεσα σαν στόχο να δίνω το 100 τοις εκατό μου. Είτε παίζουμε στην Ιταλία ή το Αζερμπαϊτζάν, δεν κάνει καμία διαφορά για μένα.”

”Aν είμαστε συμπαγείς και 100 τοις εκατό συγκεντρωμένοι, δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα δώσουμε στην Ιταλία ένα σκληρό και δυνατό παιχνίδι. Εμείς πάντα πάμε στον αγωνιστικό χώρο με σκοπό να κερδίσουμε το παιχνίδι παρά να μην δεχτούμε γκολ, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι η σωστή νοοτροπία. Είμαι αισιόδοξος ότι θα πραγματοποιήσουμε μια πολύ καλή παρουσία.”

”Έχω αγωνιστεί μόνο ένα παιχνίδι εναντίον της Ιταλίας και είμαι πιο πρόθυμος και έτοιμος τώρα να παίξω εναντίον τους.”

Leave a Reply

