Σκέψεις ενός Αρειανού με αφορμή την απομάκρυνση της ομάδας από την Λεμεσό


11667332_10152992698091463_6840688924477174884_n
Με στεναχωρεί πραγματικά το γεγονός ότι η ομάδα μου θα παίζει μακριά από την Λεμεσό. Μια απόφαση η οποία προκαλεί μαρασμό και προβληματισμό όχι μόνο σε εμένα αλλά και στους πλείστους ομοιδεάτες μου. Δεν είμαι εναντίον της διοίκησης και δεν είμαι εναντίον κανενός που δουλεύει για τον Άρη . Για εμένα άλλωστε ο Άρης είναι οικογένεια αφού εδώ μεγάλωσα όπως όλοι οι Αρειανοί. Όμως είναι λυπηρό σε μια τόσο δύσκολη μέρα για την ομάδα μου η μόνη δήλωση που έγινε ήταν αυτή από τον τεχνικό διευθυντή ο οποίος είπε ότι είναι απλά θέμα της διοίκησης. Δεν με ικανοποιεί αυτή η δήλωση . Ίσως να μην γνωρίζατε ότι υπάρχουν τέτοιου είδους Αρειανοί.

Σας μιλά κάποιος ο οποίος αγαπάει τον Άρη παθολογικά και κάποιος που έχει κάνει πολλές θυσίες για να είναι δίπλα στον Άρη τόσα χρόνια.

Σας μιλά κάποιος που από την μέρα που γεννήθηκε ασχολείται με τον Άρη και τον ακολουθεί ανελλιπώς και παντού . Σας μιλά κάποιος που 24 ώρες το 24ωρο ακούει , μιλά και διαβάζει για τον Άρη. Σας μιλά ο απλός Αρειανός. Που με την λήψη αυτής της απόφασης τον διώξατε από το γήπεδο και του κλείσατε την πόρτα κατάμουτρα χωρίς δεύτερη κουβέντα.

Σας μιλά αυτός που του στερήσετε τα πιο όμορφα Σαββατοκυρίακα του.

Καλή σας νύχτα.

Leave a Reply

